claroklara claroklara
102
BLOG

Co się dzieje z polską prasą? // Rozum, panie, gdzie masz rozum?

claroklara claroklara Polityka Obserwuj notkę 8

Praca w kiosku daje wielkie pole do popisu, jeśli chodzi o obserwację. No i łatwiej mi nawiązać ciekawe znajomości: w końcu widzę kto, co kupuje ;)

Jak zwykle zrobiłam dziś "prasówkę" i nie mogę wyjść ze zdumienia, że w co drugiej gazecie jest "artykuł" o Monice Bellucci i/lub Angelinie Jolie. Ok., rozumiem, że obie Panie są bardzo ładne, ale po prasie oczekiwałabym jakiejś oryginalności.

We Wprost pisuje już Magdalena Środa.

***

 

Zaraz mnie szlag trafi: "Przez Jarosława Kaczyńskiego będzie III Wojna Światowa, wiem bo czytałam przepowiednie Nostrodamusa i moja ciocia jest wróżką" mówi moja współpracownica - fryzjerka. Ciśnienie mi skoczyło. "Ten krzyż to wina Kaczyńskiego, co ci ludzie wyprawiają!". Uprzedzam ją, że na tym polu się nie dogadamy, ale słowotoku nie da się już powstrzymać.

- Już 4miesiące minęły od katastrofy smoleńskiej...

-... no właśnie i nadal nic nie wiadomo.

- Bardzo dużo wiadomo. Interesujesz się polityką?Ja się interesuję i mówię ci, że to wina Kaczyńskiego.

- Jakie gazety czytasz? - nie wytrzymuję.

- Nie czytam gazet.

- No, to kochana...

- W gazetach wszystko wyssane jest z palca - mówi mi osoba czytująca "Party" i "Super Express" (bynajmniej nie dla felietonów Marka Króla), a potem pyta czy choroba Nergala (białaczka) jest śmiertelna.

- Ale ja nie mówię o "Fakcie" czy "Super Expressie", poczytaj sobie dla porównania "Gazetę Wyborczą", "Rzeczpospolitą" i "Gazetę Polską".

- Musiałabym zapytać znajomego...

- ?!

- On pracuje w "Newsweeku" i mówił mi,  że oni większość rzeczy zmyślają.

 

Cytować dalej?

 

(...)

- Ja nie głosowałam w II turze, głosowałam w I turze na Napieralskiego, bo młody jest, nie?

 

***

 

Odechciało mi się pisać. Załamałam się psychicznie.

 

depressed

claroklara
O mnie claroklara

Polka, choć francuskiej krwi. Katolik. Prawicowiec. Żona. Matka, rodząca w domu. Dziennikarz. "O-filozof". Oszołom na wielu płaszczyznach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka