claroklara claroklara
244
BLOG

Powrót

claroklara claroklara Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Po długiej, bo de facto ponad dwuletniej przerwie (ostatni polityczny felieton: 11.01.2011) postanowiłam "powrócić na salony" ;)

 

Chęci i odwagi dodał mi nakład nowych tygodników: "W Sieci" i "Do Rzeczy" - może nadal jest z kim i dla kogo pisać?

 

Przez ten czas, kiedy mnie nie było, zdążyłam znaleźć pracę (obecnie mam nawet dwie!), Mężczyznę Mojego Życia, który oświadczył mi się w Transynwalnii 14 października 2012 roku (znacząca historycznie data) i przypomnieć sobie o tym, że właściwą drogę odnalazłam już dawno temu...

 

Nawet Diego zdążył okazać się być Dziubą i nieco urosnąć. Ja od włosów kruczoczarnych, przeszłam przez rudy do blonu, aż wreszcie z powrotem do moich ciemno-brązowych. Wciąż uczę się jeździć na łyżwach, rolkach, nurkować i puszczać latawce... Jak nigdy dotąd podróżuję (za minimalne ceny) - tak, jak zawsze marzyłam: u boku z ukochanym, któremu nie przeszkadzają kilometry do przejścia i spanie w namiocie.

 

Udało mi się także poznać Jaszczura z salonu :)

 

Jestem szczęśliwa. Nawet w obliczu rozkładu naszego Państwa. Bo wciąż tli się we mnie nadzieja. A ponieważ A. - mój Narzeczony - dotrzymuje mi kroku również po stronie prawej to zła się nie uleknę.

 

Całuję wszystkich, których zaniedbałam.

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

claroklara
O mnie claroklara

Polka, choć francuskiej krwi. Katolik. Prawicowiec. Żona. Matka, rodząca w domu. Dziennikarz. "O-filozof". Oszołom na wielu płaszczyznach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości